- Освітньо-професійні програми
- Моніторинг якості освіти
- Онлайн анкети
- Забезпечення освітнього процесу
- Навчальні плани
- Наукова робота
- Накази
- Виховна робота
- Положення про гаранта освітньо-професійної програми у Відокремленому структурному підрозділі «Сумський фаховий коледж Національного університету харчових технологій»
- Положення про розроблення, затвердження, моніторинг та перегляд освітньо-професійних програм у Відокремленому структурному підрозділі «Сумський фаховий коледж Національного університету харчових технологій»
- ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освіти у ВСП «Сумський фаховий коледж національного університету харчових технологій»
- ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ У ВІДОКРЕМЛЕНОМУ СТРУКТУРНОМУ ПІДРОЗДІЛІ «СУМСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»
- ПОЛОЖЕННЯ про організацію і проведення поточного та семестрового контролю знань здобувачів фахової передвищої освіти ВСП «СФК НУХТ»
- Опитування здобувачів освіти щодо якості викладання у ВСП "СФК НУХТ" (після вивчення дисципліни)
- Форми та правила проведення контрольних заходів, об’єктивність та неупередженість екзаменаторів, конфлікт інтересів
- Стан використання технологій дистанційного навчання у ВСП "СФК НУХТ"
- Інформованість здобувачів вищої освіти про політику, стандарти й процедуру дотримання академічної доброчесності
- Інформованість здобувачів освіти про форми та методи контролю, критерії оцінювання навчальних досягнень.
- Перегляд освітньо-професійної програми (Автоматизація, комп`ютерно-інтегровані технології та робототехніка)
- Перегляд освітньо-професійної програми (Комп’ютерна інженерія)
- Перегляд освітньо-професійної програми (Виробництво борошняних, кондитерських виробів і харчових концентратів)
- Перегляд освітньо-професійної програми (Виробництво харчової продукції)
- Анкета "Перегляд освітньо-професійних програм"
- Анкета "Правила проведення контрольних заходів, об’єктивність та неупередженість екзаменаторів, конфлікт інтересів"
- Анкета "Форми контрольних заходів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень"
- Анкета "Ступінь інформованості здобувачів вищої освіти про форми та методи контролю, критерії оцінювання навчальних досягнень"
- Анкета "Інформованість здобувачів вищої освіти про політику, стандарти і процедуру дотримання академічної доброчесності"
- Анкета "Опитування здобувачів фахової передвищої освіти щодо якості викладання та навчання за окремою навчальною дисципліною у ВСП "СФК НУХТ"
Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
Основним документом навчально-методичного забезпечення дисципліни, передбаченим освітнім законодавством, є робоча програма навчальної дисципліни (програма навчальної дисципліни, заплановані результати навчання, порядок оцінювання результатів навчання, рекомендована література (основна, допоміжна), інформаційні ресурси в Інтернеті). Програма навчальної дисципліни (силабус) є одним зі складників робочої програми.
Законодавство також передбачає створення контрольних завдань для оцінювання рівня знань студентів при проведенні акредитації спеціальності (освітньої програми). Як правило, такі контрольні завдання створюють за обов’язковими дисциплінами, передбаченими освітньою програмою.
Інші документи й форми навчально-методичного забезпечення дисципліни визначаються викладачами та цикловими комісіями (групою забезпечення освітньо-професійної програми), виходячи із необхідності максимально повного надання здобувачам освіти всієї інформації та матеріалів, необхідних для успішного вивчення дисципліни. Це підручники та навчальні посібники, а також авторські матеріали, розроблені викладачем:
- конспекти лекцій;
- методичні вказівки та рекомендації;
- індивідуальні завдання;
- збірники ситуаційних завдань (кейсів);
- приклади розв’язування типових задач чи виконання типових завдань;
- комп’ютерні презентації;
- ілюстративні матеріали;
- каталоги ресурсів тощо.
Викладачі надають здобувачам освіти посилання на доступну для них наукову, навчальну та методичну літературу, а також на електронні ресурси та інші джерела інформації, у тому числі іноземні та міжнародні, які мають дозвіл власника авторських прав на вільне використання в освітньому процесі.
Здобувачам освіти забезпечений вільний та зручний постійний доступ до робочої програми та іншого навчально-методичного забезпечення навчальної дисципліни.
Рекомендовані для вивчення дисципліни література та інші джерела інформації доступні здобувачам освіти на безоплатній основі, зокрема:
- у бібліотеці закладу вищої освіти;
- на електронних ресурсах закладу вищої освіти;
- у визначених у робочій програмі відкритих державних реєстрах, інформаційних системах, базах даних тощо;
- на зазначених у робочій програмі зовнішніх електронних ресурсах, що надають вільний доступ до інформації.
Профільна середня освіта для підготовки фахового молодшого бакалавра
- Комп'ютерна інженерія
- Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
- Виробництво борошняних, кондитерських виробів і харчових концентратів
- Виробництво харчової продукції
- Ресторанне обслуговування
Підготовка фахового молодшого бакалавра
- Фізика. Робочий журнал для лабораторних робіт для використання під час онлайн і офлайн занять
- Журнал практичних робіт з електрорадіомонтажної практики
- Нестандартні уроки зарубіжної літератури як засіб розвитку читацької компетенції студентів
- Навчально-методичний комплекс з дисципліни “Проєктування систем автоматизації”
- Навчально-наочний мультимедійний посібник з дисципліни «Дискретна математика»
- Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Технологія макаронних виробів»
- Методичне забезпечення курсового проєктування в режимі змішаного навчанн